PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu partner portalu

Citi rozwija centrum usług wspólnych w Polsce. Zatrudni 100 osób

W centrum usług wspólnych Citi Service Center Poland pracuje już przeszło 4 tys. specjalistów. Bank zdecydował właśnie o rozszerzeniu jego zakresu działalności, dodając nowy obszar: TTS Hub, czyli centrum transakcyjno-rozliczeniowe na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Citi rozwija centrum usług wspólnych w Polsce. Zatrudni 100 osób
Adobe Stock
REKLAMA
  • W ciągu dwóch lat Citi Service Center Poland planuje stworzyć około 100-osobowy zespół, składający się m.in. ze specjalistów w zakresie zarządzania projektami i rozwoju produktów oraz fachowców od nowych technologii, w tym SAP i API.
  • Jak podkreśla szef implementacji bankowości transakcyjnej Citi na region EMEA Mark McAteer – dotychczasowe dobre doświadczenia w Polsce i dostęp do wykwalifikowanej kadry naturalnie przesądziły o wyborze lokalizacji.

- Citi wybrało Warszawę na siedzibę swojego centrum obsługi klienta dla bankowości transakcyjnej – mówi Mark McAteer, szef implementacji bankowości transakcyjnej Citi na region EMEA.

W Polsce działa już Citi Service Center Poland – centrum usług wspólnych, które rozpoczęło pracę w 2005 roku, zatrudniając na początek 57 pracowników. Teraz w CSC pracuje już ponad 4 tys. pracowników i jest to największy z tego typu zespołów Citi w regionie EMEA. W lokalizacjach w Warszawie i Olsztynie realizowane są wyspecjalizowane usługi dla klientów Citi w 94 krajach Europy, Azji, Afryki, Australii oraz obydwu Ameryk.

Bank postanowił właśnie rozszerzyć swoją obecność Polsce i rozbudować Citi Service Center Poland o nowy obszar: TTS Hub – czyli centrum transakcyjno-rozliczeniowe na region EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Będzie to zarazem pierwsze w Polsce centrum z tą specjalizacją. W ramach TTS Citi prowadzi operacje bankowości transakcyjnej i jest liderem tego sektora. Ma oddziały w ponad 100 krajach i każdego dnia obsługuje transakcje o wartości ponad 4 bln dol.

– Citi już od dawna prowadzi działalność na terenie Polski. Nasze centrum usług wspólnych, które znajduje się tu już od ponad 10 lat, zatrudnia ponad 4 tys. pracowników. Zatem rozszerzenie go o centrum obsługi klienta wydało się dla nas czymś zupełnie naturalnym – mówi Mark McAteer – Mamy bardzo pozytywne doświadczenia związane z prowadzeniem działalności w Polsce, mamy tu dostęp do dużej liczby dobrze wykształconych pracowników, którzy są nastawieni na wykonywanie swojej pracy na wysokim poziomie.

PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Citi rozwija centrum usług wspólnych w Polsce. Zatrudni 100 osób

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
REKLAMA

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA