Call center to nie „akwizycja przez telefon“

• W 2015 r. Polska umocniła się na pozycji lidera outsourcingu usług nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także globalnie.
• Teleperformance Polska zanotował w minionym roku 37-procentowy wzrost przychodów i 30-procentowy wzrost zatrudnienia.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Call center to nie „akwizycja przez telefon“

Polska jest europejskim liderem w liczbie oraz jakości centrów usług biznesowych. W branży pracuje ponad 150 tys. osób a najbliższe lata mają przynieść kolejne wzrosty.

– Wbrew obiegowym opiniom, call contact center to nie „akwizycja przez telefon“, ale potężna, zaawansowana biznesowo i technologicznie branża świadcząca profesjonalne usługi dla największych przedsiębiorstw i organizacji z całego świata – mówi Mariusz Odkała, prezes Teleperformance Polska.

– W 2015 roku w dalszym ciągu wzrastało zainteresowanie międzynarodowych firm rozwiązaniami call contact center nad Wisłą. Między innymi z tego względu Teleperformance Polska powiększył zespół konsultantów o blisko 150 osób i sukcesywnie rozwija swój biznes. Obecnie nasi konsultanci posługując się 15 językami obsługują klientów z 20 krajów. W 2015 roku poszerzyliśmy nasze portfolio klientów o znane marki z sektora finansowego, retail i automotive. Ciągłemu wzrostowi podlega wielojęzyczny projekt dla globalnej marki odzieżowej, w ramach którego prowadzimy wielokanałową obsługę klienta w 11 językach dla 16 krajów – dodaje.

Czytaj też: 7 rzeczy, których uczy praca na słuchawce

Obsługa międzynarodowych klientów wymaga zbudowania wielokulturowego zespołu. Wśród pracowników Teleperformance Polska znajdują się obywatele 30 krajów. Praca w tak zróżnicowanym, wielonarodowym środowisku bywa wyzwaniem, ale również źródłem satysfakcji. Teleperformance Polska może pochwalić się wyjątkowo wysokim zadowoleniem zatrudnionych w firmie osób. W 2015 roku rotacja pracowników po raz kolejny wyniosła 4 proc., co jest bardzo dobrym wynikiem w branży call contact center.

Czytaj też: Praca w call center - rozwój, komfort i wysoka pensja?

– Według ekspertów w najbliższym czasie o konkurencyjności przedsiębiorstw na rynku będą decydowały wysokie kompetencje w zakresie tzw. customer experience management, czyli zarządzania doświadczeniem klienta. Firmy będą poszukiwać dostawców, którzy są w stanie zagwarantować najbardziej kompleksowe, a przede wszystkim jakościowe rozwiązania z wykorzystaniem zintegrowanych kanałów interakcji: telefonu, email, chatu, aplikacji mobilnych czy mediów społecznościowych – mówi Mariusz Odkała.

Grupa Teleperformance posiada ponad 310 centrów obsługi klienta w 65 krajach i zatrudnia ponad
190 tys. pracowników. Obsługuje klientów używając ponad 75 różnych języków i dialektów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.