PARTNERZY PORTALU partner portalu partner portalu

2013 w BPO: większe wyzwania, lepsi specjaliści

- Nie jesteśmy już ośrodkami wsparcia realizującymi proste transakcje, ale ekspertami doradzającymi największym światowym firmom, pomagającym w optymalizowaniu ich biznesu – podkreśla Piotr Dziwok.

  • Autor: ang
  • 9 kwi 2013 10:44
2013 w BPO: większe wyzwania, lepsi specjaliści
REKLAMA

2013 rok będzie czasem kolejnego skoku polskiego sektora outsourcingowego w kierunku bardziej zaawansowanych zadań.

- Nadszedł już czas ostatecznej zmiany wizerunku zagranicznych centrów usług dla biznesu działających w Polsce. Nie jesteśmy już ośrodkami wsparcia realizującymi proste transakcje, ale ekspertami doradzającymi największym światowym firmom, pomagającym w optymalizowaniu ich biznesu. Polscy specjaliści obsługują firmy z listy Fortune 500, z największych światowych giełd, z Wall Street na poziomie ważnych strategicznych operacji - podkreśla Piotr Dziwok, dyrektor generalny Shell Business Service Centre w Krakowie, prezes zarządu Shell Polska, wiceprezes ABSL.

Interesują Cię biura, biurowce, powierzchnie coworkingowe i biura serwisowane? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Do obszarów naszej specjalizacji należy m.in. obsługa procesów finansowo-księgowych, IT oraz działalność badawczo-rozwojowa, która jest realizowana nie tylko w centrach R&D, ale również w jednostkach świadczących zaawansowane usługi outsourcingu IT. Coraz mocniej zaznacza się nasza ekspertyza w obsłudze sektora bankowego.

W Polsce swoje centra usług posiada znacząca część z grona największych instytucji bankowych i finansowych świata, m.in. UBS, ING, BNP Paribas, HSBC, Deutsche Bank, Credit Suisse, Citibank, RBS, UniCredit, Santander czy Nordea. Wiele tego typu instytucji korzysta również z usług zlokalizowanych w Polsce centrów.

- Korzyści dla banków inwestycyjnych, płynące z delegowania części zadań do outsourcingowych centrów usług ulokowanych w Polsce, można zaobserwować np. w przypadku usług IT - mówi Wojciech Mach, dyrektor zarządzający Luxoft Poland.

- Sprawne procesowanie danych, ich opracowanie i dogłębna analiza stanowią źródło przewagi konkurencyjnej na rynku bankowym. Banki inwestycyjne to dostrzegają, a Polskę postrzegają jako lokalizację gwarantującą usługi zespołów IT prezentujących wiedzę informatyczną na wysokim poziomie - wyjaśnia.

Jak wskazują eksperci ABSL, już wkrótce możemy zająć pozycję jednego z najważniejszych europejskich ośrodków obsługujących fundusze inwestycyjne.

- Doświadczenie zdobyte przez centra nowoczesnych usług biznesowych działające w kraju, zwłaszcza w zakresie obsługi procesów finansowych otwierają nam nowe szanse - tłumaczy Jacek Levernes, członek zarządu HP Europa, prezes ABSL.

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
PODOBAŁO SIĘ? PODZIEL SIĘ NA FACEBOOKU

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: 2013 w BPO: większe wyzwania, lepsi specjaliści

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Nie przegap żadnej nowości!

Subskrybuj newsletter PulsHR.pl Zamawiając newsletter akceptujsz Politykę prywatności portalu


REKLAMA

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.