100 nowych miejsc pracy na pierwsze urodziny RWE w Polsce

Centrum Usług Wspólnych grupy RWE pierwszego października będzie obchodziło pierwszą rocznicę swojej działalności w Krakowie. Przez ten rok już zatrudniło 150 osób, a teraz planuje rekrutację kolejnej setki pracowników.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

100 nowych miejsc pracy na pierwsze urodziny RWE w Polsce

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

29 wrz 2014 14:46


Centrum Finansowo-Księgowe RWE w Krakowie od września ubiegłego roku świadczy usługi spółkom z grupy w zakresie rachunkowości, finansów i administracji zarządzania kadr.

- Ten rok dobitnie potwierdził, że decyzja o zlokalizowaniu naszego centrum w Krakowie była słuszna. Bardzo cenimy sobie potencjał solidnie wykształconych i znających języki obce pracowników, którzy są dostępni na krakowskim rynku pracy - mówi Konrad Kończewski, szef RWE GBS Polska.

Czytaj też: W branży BPO pracuje więcej osób niż w górnictwie

Aż 69 proc. pracowników RWE GSB Polska stanowią ludzie młodzi w wieku między 24, a 30 lat, czyli osoby budujące dopiero swoją drogę rozwoju zawodowego. Ich głównym atutem jest znajomość języków obcych: niemieckiego i angielskiego, które są niezbędne w pracy w centrum, a także wyższe wykształcenie – 95 proc. pracowników posiada dyplom wyższej uczelni, pozostałe 5 proc. jest w trakcie studiów.

Czytaj też: W którym mieście najłatwiej znaleźć pracę w branży BPO/SCC?

Obecnie firma zatrudnia 150 osób, ale już w październiku rozpocznie rekrutację stu kolejnych.

Rekrutacja będzie prowadzona w województwach: małopolskim, śląskim, podkarpackim i świętokrzyskim. Poszukiwani są kandydaci, znający biegle język niemiecki lub angielski. Dzięki specjalistycznym programom szkoleniowym, trwającym od 2 do nawet 4 tygodni, wiedza dotycząca rachunkowości i finansów nie jest warunkiem koniecznym, aby móc ubiegać się o pracę w centrum. Głównym kryterium wyboru pracowników jest bardzo dobra znajomość wspomnianych języków obcych.

W ciągu następnych dwóch lat RWE GBS Polska przejmie obsługę kolejnych 10 spółek z grupy RWE świadcząc usługi z zakresu finansów i księgowości, a do końca tego roku będzie świadczyło wybrane usługi dotyczące administracji personelem dla wszystkich spółek z grupy. Na początku przyszłego roku centrum przeniesie się do nowej siedziby, gdzie potencjalnie będzie mogło pracować do 400 osób.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.