Zamiast palenia opon bojkot i czarny PR

Zmieniają się sposoby walki związkowców o szybką poprawę warunków pracy. Dziś coraz częściej jest to uderzenie w renomę pracodawcy.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Zamiast palenia opon bojkot i czarny PR

PODZIEL SIĘ


Autor: bd

5 lut 2014 12:10


Jak podaje "Rzeczpospolita" ostatni przykład znajdziemy w LIdlu. Działająca tam "Solidarność" wezwała do tego, by w lutym bojkotować sklepy tej sieci. Związek zawodowy broni w ten sposób niesłusznie, jego zdaniem, zwolnionych kolegów, którzy walczyli o poprawę warunków pracy.

Wcześniej byli pracownicy innego dyskontu - Biedronki. Oskarżyli oni pracodawcę o wyzysk, co bardzo uderzyło w wizerunek sieci. Dziś widać troskę Portugalczyków o pracowników: wyższa od ustawowej płaca minimalna, specjalne pakiety socjalne.

Jak tłumaczy Rafał Chwedoruk, politolog z UW na markę trudno zapracować, bardzo łatwo ją stracić. To powód, dla którego wizerunek pracodawców jest dla nich tak cenny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA