Zmiany w zespole dyrekcji Górnośląskiego Towarzystwa Finansowego

Górnośląskie Towarzystwo Finansowe wprowadziło zmiany w strukturze organizacyjnej Spółki. Decyzją zarządu GTF operacyjne kierowanie pracami powierzono dyrekcji zarządzającej w składzie: dyrektor generalny - Dawid Słomian, dyrektor sprzedaży i rozwoju - Cezary Borek oraz dyrektor marketingu - Dariusz Polak.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Zmiany w zespole dyrekcji Górnośląskiego Towarzystwa Finansowego

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

16 maj 2014 11:48


Dawid Słomian, który został mianowany dyrektorem generalnym GTF, od 2000 roku związany jest z sektorem bankowym. Współpracował między innymi z Bankiem Handlowym oraz Citibankiem. Od 2002 roku działa w SKOK Kopernik jako menedżer kilku oddziałów, kierownik działu zarządzania jakością, kierownik regionu oraz dyrektor sprzedaży, a od 2010 roku jako członek zarządu. Jest absolwentem studiów doktoranckich Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej  w Katowicach.

Do zespołu dyrekcji zarządzającej dołączył również Cezary Borek, który pełni w GTF od blisko roku obowiązki dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju. Studiował on na Uniwersytecie Łódzkim oraz w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa w Warszawie. Posiada Dyplom Ministra Skarbu Państwa do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa. Związany jest z segmentem consumer finance od blisko 20 lat, będąc w tym czasie na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich m.in. w GE Capital Banku (późniejszy GE Money, obecnie Bank BPH), ING Banku Śląskim, Best SA (będącym w grupie BRE Bank), Domu Finansowym QS, PTF SA (obecnie Santander Consumer Bank). Współpracował również z firmą MW Trade SA w zakresie consultingu oraz audytu finansowo-zarządczego placówek publicznej służby zdrowia na terenie całego kraju.

Dyrektorem marketingu GTF natomiast został Dariusz Polak, który ma ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu oraz zarządzaniu projektami marketingowymi i PR. Jest absolwentem studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej (marketing internetowy). Od ponad 5 lat obejmuje kierownicze stanowiska odpowiadając za skuteczne zarządzanie i motywację zespołu oraz za realizację zamierzonych celów. W swojej pracy stosuje nowoczesne kanały komunikacji marketingowej, dbając jednocześnie o efektywne wykorzystanie środków finansowych. Poprzez analizę działań i proponowanie nowych rozwiązań internetowych wspierał sukcesy takich firm jak: SKOK Piast, eSKY PL, VERTIS.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA