Yuri Drabent dyrektorem kreatywnym w Isobar Polska

Yuri Drabent zastąpi Macieja Nowickiego na stanowisku dyrektora kreatywnego należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Dotychczas pełnił taką funkcję w Lubię to – linked by Isobar.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Yuri Drabent dyrektorem kreatywnym w Isobar Polska

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

22 wrz 2015 8:10


- Praca w Isobar jest bardzo ekscytująca, ale jest również wyzwaniem. Jestem przekonana, że Yuri świetnie mu podoła. Jest to zupełnie nowy rozdział dla Isobar. Wierzę, że Yuri i jego pomysły będą przyciągać zarówno klientów, jak i nowe talenty – mówi Monika Bierwagen, dyrektor Isobar Polska.

Przez ostanie 5 lat Yuri Drabent pełnił funkcję dyrektora kreatywnego agencji Lubię to, która od stycznia 2014 roku działa w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska jako Lubię to – linked by Isobar.

Yuri będzie odpowiadał za zarządzanie zespołem kreatywnym, zespołem produkcyjnym oraz studiem design.

- To wielkie wyróżnienie i wielkie wyzwanie - a ja uwielbiam wyzwania. Naszą ambicją jest systematycznie zmieniać polski świat reklamy i ustanawiać w nim nową jakość. Idą nowe czasy i z dumą mogę powiedzieć, że jako agencja jesteśmy na nie gotowi, a nasze hasło – „Ideas without limits” - jest czymś więcej, niż tylko sloganem – mówi Yuri.

Zmiany kadrowe

Z chwilą przejścia Yuriego do Isobaru na czele kreacji w Lubię to – linked by Isobar stanie Tomasz Pastuszka, creative group head. Z agencję związany jest od września zeszłego roku. Doświadczenie zdobywał w VML Poland i Legend Group.

Yuri zastąpi w Isobarze Macieja Nowickiego, który funkcję dyrektora kreatywnego Isobaru sprawował przez ostatnie cztery lata. Nowicki nie żegna się z grupą Dentsu Aegis Network. W grudniu obejmie stanowisko chief creative officera w Singapurze, stolicy regionu Isobar South-East Asia.

- Doświadczenie Maćka przyda mu się w zadaniu, jakie przed nim stoi. Rynek azjatycki rozwija się dynamicznie i wierzę, że działające pod jego kierownictwem zespoły kreatywne w regionie South-East Asia stworzą wiele ciekawych projektów – komentuje Monika Bierwagen.

Obecnie w Isobar Polska pracuje ponad 350 ekspertów specjalizujących się w strategii, kreacji, nowych technologiach i data science. Agencja realizuje projekty dla marek takich jak Huawei, Biedronka, Play, MasterCard, Ferrero, Disney czy Enfamil Mead Johnson.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA