Wojciech Osiński dyrektorem działu słodyczy w Nestle Polska

Od 1 czerwca 2014 Wojciech Osiński, dotychczasowy kierownik marketingu w dywizji kulinariów, objął stanowisko dyrektora działu słodyczy w Nestlé Polska, zastępując Olgę Loskutową, która objęła stanowisko Country Business Managera CPW Russia and CIS.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Wojciech Osiński dyrektorem działu słodyczy w Nestle Polska

PODZIEL SIĘ


Autor: bad

20 cze 2014 17:07


Wojciech Osiński rozpoczął swoją karierę w Nestlé w 1997 roku w Kaliszu. W ciągu kolejnych 9 lat zdobył bardzo duże doświadczenie marketingowe, budując jedną z wiodących marek firmy Winiary i będąc odpowiedzialnym za różne kategorie Desery, produkty Instant czy „Pomysł na...".

W 2007 roku objął stanowisko kierownika marketingu w Nestlé Baltics, gdzie odpowiadał za marketing Nestlé kulinarów, słodyczy oraz kawy w krajach bałtyckich. We wrześniu 2009 Wojciech Osiński powrócił do Nestlé Polska i dołączył do działu słodyczy, gdzie z sukcesami rozwijał marki KitKat oraz Lion.

W grudniu 2011 roku został nominowany na stanowisko kierownika marketingu Winiary. Jest absolwentem kierunku zarządzanie i marketing na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA