Tomasz Szyszka dyrektorem sprzedaży w Louvre Hotels Group

Nowym dyrektorem sprzedaży francuskiej grupy hotelowej Louvre Hotels Group, właściciela takich marek jak m.in.: Campanile, Golden Tulip, czy Premier Classe, został Tomasz Szyszka.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Tomasz Szyszka dyrektorem sprzedaży w Louvre Hotels Group

PODZIEL SIĘ


Autor: PropertyNews.pl

Property News

9 lip 2013 15:35


Głównym zadaniem Tomasza Szyszki na nowym stanowisku będzie kształtowanie polityki sprzedaży marek ekonomicznych obecnych w portfolio Louvre Hotels Group - Campanile, Golden Tulip i Premiere Classe w Polsce i na Litwie. Dodatkowo zajmie się on koordynowaniem działań marketingowych i wizerunkowych związanych z wprowadzaniem nowej strategii rozwoju grupy hotelowej w Europie Środkowo-Wschodniej.

- W Polsce marki budżetowe, ekonomiczne mają ogromny potencjał, dlatego naszym głównym celem będzie wzmocnienie ich pozycji na rynku i dotarcie do nowych klientów z atrakcyjną ofertą - powiedział nowy dyrektor. - Chcielibyśmy, aby nasi klienci wiedzieli, że w Campanile będą mogli przenocować w dobrym, niedrogim hotelu w centrum miasta, w Golden Tulip spędzą rodzinne wakacje, a w Premiere Classe skorzystają z wygodnego i schludnego pokoju za niewielkie pieniądze - dodał Tomasz Szyszka.

Nowy dyrektor sprzedaży związany jest z branżą hotelową od ponad 14 lat. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywał pracując dla takich marek jak: Intercontinental Cyprus Aphrodite Hills Resort, Domina Hotels Group, Intercontinental Warszawa oraz Sheraton Sopot Conference Centre & SPA, w którym pełnił rolę Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu. Szyszka jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.