Tomasz Lisewski dyrektorem marketingu w globalnej strukturze firmy Philips

• Tomasz Lisewski - dotychczasowy dyrektor generalny Philips w Europie Środkowo-Wschodniej - objął stanowisko dyrektora marketingu w globalnej strukturze firmy Philips.
• Jest jednym z niewielu Polaków pracujących w strukturach spółki Royal Philips na tak wysokim szczeblu.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Tomasz Lisewski dyrektorem marketingu w globalnej strukturze firmy Philips

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

6 paź 2016 14:55


Głównymi zadaniami dyrektora marketingu jest zarządzanie komunikacją firmy, kluczowymi wydarzeniami, marketingiem cyfrowym oraz procesami optymalizacji. Powierzonymi mu obszarami zarządza z centrali, która mieści się w Amsterdamie. Stanowisko to zostało utworzone z myślą o potrzebie ujednolicenia szeroko pojętych działań marketingowych firmy w skali globalnej.

Tomasz Lisewski związany jest ze spółką od 2009 roku. Najpierw jako dyrektor generalny segmentu produktów konsumenckich w Polsce, potem w roli dyrektora generalnego marketingu rozwiązań do pielęgnacji osobistej w Amsterdamie.

Po powrocie do Warszawy zarządzał sektorem personal health w Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc z licznymi sukcesami wiele innowacyjnych strategii dla licznych kategorii produktów. W 2015 r. Lisewski został dyrektorem generalnym Philips w regionie odpowiadając za 17 krajów, w tym za Polskę, Czechy, Rumunię i Węgry.

Przed rozpoczęciem pracy w Royal Philips był związany m.in. z firmą Kimberly-Clark, w ramach której operował na wielu międzynarodowych rynkach takich jak Rosja, Wielka Brytania, Austria i Polska.

Lisewski jest absolwentem ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, ukończył również studia MBA. Jest żonaty, ma dwójkę dzieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA