Roman Łoziński dyrektorem w dziale konsultingu Deloitte

Do działu konsultingu Deloitte dołącza Roman Łoziński, który jako dyrektor będzie doradzał klientom w zakresie innowacyjnych strategii komunikacji i rozwiązań marketingowych.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Roman Łoziński dyrektorem w dziale konsultingu Deloitte

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

1 kwi 2016 6:00


Przed dołączeniem do Deloitte Roman Łoziński pracował m.in. w Ars Thanea i K2, gdzie pełnił role odpowiednio dyrektora strategii i head of business innovation. W ciągu ostatnich sześciu lat świadczył usługi dla takich marek jak Coca-Cola, LG Electronics, Heineken, Volkswagen, Play, VOX i Nutricia. Jego projekty były nagradzane w konkursach Effie i KTR, a także Cannes Lions w kategorii Innowacje.

Czytaj też: Będzie praca w Deloitte i EY. Duże rekrutacje

Pracę w agencji łączy z działalnością edukacyjną, prowadząc zajęcia w Szkole Strategii Marki i Szkole Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, a także na podyplomowych studiach Psychologia Reklamy na UW.

W ostatnich latach zasiadał też w jury konkursów Effie i Eurobest Young Planners.  Prywatnie interesuje się psychologią i ekonomią behawioralną, wykorzystując wiedzę z tego zakresu w pracy zawodowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA