Philip Ainsworth nowym dyrektorem marketingu w Wyborowa/ Pernod Ricard Polska

Stanowisko dyrektora marketingu w Wyborowa/ Pernod Ricard Polska z dniem 1 września b.r. objął Philip Ainsworth, dotychczasowy dyrektor regionalny w Chivas Brothers w Szkocji, spółce należącej do Grupy Pernod Ricard.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Philip Ainsworth nowym dyrektorem marketingu w Wyborowa/ Pernod Ricard Polska

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

4 wrz 2014 12:31


Philip Ainsworth zastąpił Christiana Seel’a, który funkcję dyrektora marketingu będzie pełnił w Pernod Ricard Niemcy. Philip Ainsworth ukończył studia na szkockim Uniwersytecie Saint Andrews. Doświadczenie w branży alkoholowej zdobywał pracując w działach sprzedaży oraz marketingu w branży winiarskiej.

Do Grupy Pernod Ricard dołączył w 2008 roku na stanowisko menedżera regionalnego w Chivas Brothers, gdzie zajmował się rozwojem portfolio whisky oraz ginów. W 2012 został mianowany dyrektorem regionalnym odpowiadającym za obszar Europy Środkowo-Wschodniej i Afryki (EMEA).

- Polski rynek ma ogromny potencjał. Są tu obecne silne marki lokalne, globalne produkty oraz rzesze konsumentów, którzy są otwarci na nowe propozycje, smaki i oczekują produktów najwyższej jakości. Osobiście, ze względu na moje szkockie pochodzenie, bardzo cieszy mnie fakt, że Polacy rozsmakowali się w whisky. Nie mogę doczekać się także pracy z taką marką – ikoną jak Wyborowa, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich wódek na świecie i cieszy się wielkim uznaniem ze względu na swoją jakość - mówi Philip Ainsworth.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA