Patricia Kosterski dołączyła do Neon Shake

Patricia Kosterski dołączyła, wraz z początkiem października, do teamu sprzedażowego Neon Shake. Będzie odpowiadać za pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynację projektów przetargowych.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Patricia Kosterski dołączyła do Neon Shake

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

11 paź 2017 11:40


Nowa członkini zespołu kierowanego przez Tomasza Napierałę, współwłaściciela i dyrektora kreatywnego Neon Shake, będzie odpowiadała za pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynację projektów przetargowych z zakresu social media marketingu, public relations, content marketingu oraz obsługi kreatywnej i strategicznej. Głównie na rynkach zagranicznych.

Patricia Kosterski pracowała wcześniej jako Brand Manager w Barste Design oraz w niemieckiej agencji reklamowej Ofenstein w Monachium. Na swoim koncie ma także zatrudnienie u dystrybutora i promotora luksusowych marek szwajcarskich zegarków Anders Superbrands. W portfolio marek ma projekty dla Betty Barclay, Maurer Wirtz, Mercedes-Benz czy Jil Sander. Nowa new business managerka jest absolwentką Uniwersytetu Europy Centralnej w Skalicy oraz Uniwersytetu Wrocławskiego. Z rynkiem marketingowym związana jest od niemal 4 lat. Patricia Kosterski urodziła się w Moskwie, mieszkała na Słowacji i w Niemczech, obecnie związana jest z Polską.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. 23-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Generali, Echo Investment, Western Union, Getin Leasing, Work Service, Oranżada Hellena, Apsys czy Bricomarché.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.