Nowy dyrektor marketingu Biota Laboratories Polska

Polski oddział międzynarodowego koncernu Biota Laboratories zyskał nowego dyrektora marketingu. Posadę objął Tomasz Chmielecki, dotychczas związany z branżą reklamową. Do zadań nowego dyrektora należeć będzie wprowadzenie na rynek polski produktów Bioxsine oraz Bioxet.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Nowy dyrektor marketingu Biota Laboratories Polska

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

24 cze 2013 17:31


Głównym celem moich działań na najbliższe miesiące jest znaczące poszerzenie sieci dystrybucji produktów Bioxsine na terenie całej Polski, przygotowanie narzędzi wsparcia sprzedaży i strategii komunikacji z konsumentami. Równocześnie pracujemy nad wprowadzeniem na polski rynek marki Bioxet - mówi Tomasz Chmielecki, dyrektor marketingu polskiego oddziału Biota Laboratories.

Z wykształcenia Chmielecki jest inżynierem architektem. Wcześniej pracował m.in. w Marcom, OgilvyOne, Polymus, Pegasus Group, DFF m.in. dla marek BMW, PTC Era, PLAY, Lafarge, Braas, Aviva, Salem, Camel, Aquafresh, Nokia, TUI, Panadol, Gilette, Wella.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA