Bierca, Wierzbicki, Kępińska w zespole jakościowym GfK Polonia

Do zespołu jakościowego instytutu GfK Polonia dołączyło trzech ekspertów – Marta Bierca, Robert Wierzbicki oraz Agata Kępińska.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Bierca, Wierzbicki, Kępińska w zespole jakościowym GfK Polonia

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

13 sty 2016 11:25


Marta Bierca objęła stanowisko industry lead i odpowiada za badania jakościowe sektora FMCG. Wcześniejsze, ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w CPC jako konsultant ds. badań jakościowych oraz jako badacz w Ipsos ASI / Synovate.

Specjalistka w zakresie badań jakościowych: FGI, IDI, diady, etnografia, jakościowe testy reklamy i komunikacji. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży FMCG, mediów, reklamy, finansów i ubezpieczeń oraz usług.

Z wykształcenia socjolog i etnolog, obecnie w trakcie doktoratu z zakresu przemian ról rodzicielskich we współczesnej Polsce na Uniwersytecie SWPS.

Robert Wierzbicki objął stanowisko menedżera projektu.

Z badaniami rynku związany od ponad 12 lat. Przez ostatnie dwa lata pracował w IQS, głównie dla marek alkoholowych, badając trendy konsumenckie na polskim rynku. Przez długi czas był również związany z agencją Esteem Brand Strategies, zajmującą się strategią marki, gdzie zajmował stanowisko market analyst director. W ramach Esteem był zaangażowany w projekty badawczo-strategiczne dla klientów z wielu różnych branż. Wielokrotnie koordynował badania międzynarodowe, monitorując przebieg procesów, jaki i analizując wiedzę pozyskaną z różnych rynków.

Specjalista w dziedzinie badań jakościowych. Swobodnie posługuje się różnymi technikami jakościowymi – od etnografii, po warsztaty strategiczne. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży FMCG, finansów, usług, telekomunikacji oraz energetyki.

Z wykształcenia socjolog.

Agata Kępińska objęła stanowisko młodszego badacza.

Przed rozpoczęciem pracy w instytucie GfK, zajmowała się badaniami społecznymi w jednostkach badawczych Uniwersytetu Warszawskiego. Współpracowała również z Center for Deliberative Democracy Uniwersytetu Stanford przy realizacji badania autorską metodą uczelni oraz z Pracownią Badań i Innowacji Społecznych Stocznia w charakterze badacza jakościowego. Jako freelancer realizowała badania ewaluacyjne z wykorzystaniem metod etnograficznych i założeń action research.

Z wykształcenia socjolog.

GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 13 tys. ekspertów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA