Norbert Ofmański członkiem Rady Etyki Public Relations

Norbert Ofmański, szef grupy On Board Think Kong został członkiem Rady Etyki Public Relations.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Norbert Ofmański członkiem Rady Etyki Public Relations

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

25 lip 2016 13:21


Norbert Ofmański to twórca i prezes grupy On Board Think Kong. Od ponad 20 lat związany z branżą usług doradczych komunikacji marketingowej i public relations. Specjalizując się we wdrażaniu nowoczesnych narzędzi komunikacji koordynował kilkadziesiąt projektów realizowanych na zlecenie największych międzynarodowych koncernów oraz organizacji publicznych w Polsce i na świecie.

Autor kilkudziesięciu publikacji branżowych i książek poświęconych tematyce i trendom public relations. Od wielu lat związany z władzami organizacji branżowych w tym Związku Firm Public Relations od 2006 roku kolejno pełniąc funkcje w radzie oraz zarządzie tej organizacji.

Rada Etyki Public Relations (REPR), w skład której wszedł Norbert Ofmański, jest wynikiem reformy przeprowadzonej przez Związek Firm Public Relations (ZFPR) wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations (PSPR).

Pierwszym etapem przeprowadzanych zmian jest opracowanie nowej wersji regulaminu funkcjonowania REPR, a następnie ustanowienie jej nowego składu. ZFPR powołał dwóch ekspertów niezależnych: dr Ewę Hope i prof. Jerzego Olędzkiego oraz jednego reprezentanta agencji członkowskich – Norberta Ofmańskiego. Pozostałych dwóch członków: Marcelinę Cholewińską i Rafała Czechowskiego nominował PSPR.

Jednym z głównych zadań Rady, poza opiniowaniem zgłoszonych wniosków dotyczących potencjalnych naruszeń norm etycznych, będzie opracowanie nowego Kodeksu Zasad Etyki PR. Członkowie REPR powoływani są na dwuletnią kadencję z możliwością jednej reelekcji.

Związek Firm Public Relations (ZFPR) powstał w styczniu 2001 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług public relations w Polsce i aktualnie zrzesza 39 agencji. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO).

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest samorządową organizacją zawodową, istniejącą od 1994 roku. Zrzesza osoby indywidualne będące pracownikami działów PR w firmach, samorządach i administracji, wykładowcami wyższych uczelni, pracownikami agencji PR oraz studentów związanych ze sferą PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA