Monika Regulska koordynatorem ds. marketingu grupy Trias

Z początkiem września 2013 roku do działu marketingu spółki Trias dołączyła Monika Regulska.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Monika Regulska koordynatorem ds. marketingu grupy Trias

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

30 wrz 2013 11:56


Do jej kluczowych zadań na stanowisku koordynatora ds. marketingu należeć będzie budowanie pozytywnego wizerunku spółek: Trias SA, Trias EE Sp. z o.o., Trias AVi Sp. z o.o., Digiservice Sp. z o.o. oraz Gig Sp. z o.o. w mediach.

Poprzez planowanie, realizowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań marketingowych spółek realizować będzie strategię marketingową całej grupy.

Monika Regulska jest absolwentką wydziału zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2007 r. pracuje w rolach związanych z marketingiem i administracją sprzedaży. W 2009 roku uzyskała tytuł menedżera sportu, jednocześnie pracując w dziale marketingu Komitetu Organizacyjnego EuroBasekt 2009.

Ostatnie lata spędziła w firmie Intrac Polska - dystrybutora ciężkich maszyn budowlanych. W firmie była odpowiedzialna za stworzenie i wdrożenie strategii marketingowych znanych światowych marek: John Deere, Manitou i Case Construction.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA