Monika Rakoniewska dyrektorem nowego Centrum Obsługi Klienta w Komputronik

Komputronik otwiera Centrum Obsługi Klienta, którego dyrektorem została Monika Rakoniewska.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Monika Rakoniewska dyrektorem nowego Centrum Obsługi Klienta w Komputronik

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

13 mar 2015 13:11


Monika Rakoniewska przez większość kariery zawodowej związana była z branżą contact center, zarówno od strony outsourcingu, jak i inhouse. Przez 6 lat pracowała w Holicon Contact Center - najpierw jako kierownik projektów marketingowych, później na stanowiskach dyrektora operacyjnego i sales and marketing managera, gdzie odpowiadała między innymi za budowę jednego z największych Contact Center w Polsce.

Następnie objęła stanowisko Project Manager’a w Data Solutions, gdzie prowadziła m.in. działania związane z programami lojalnościowymi i bazami danych. Przez ostatnie 1,5 roku Monika Rakoniewska pracowała w Inea, odpowiadając za zarządzanie operacyjne Contant Center, budowę zespołu i kompetencji sprzedażowych oraz współpracę z CC outsourcingowymi w zakresie sprzedaży. Stanowisko dyrektora Centrum Obsługi Klienta Komputronik objęła w 2015 roku.

- Cieszę się, że dołączając do zespołu Komputronik będę miała okazję wykorzystać dotychczasowe doświadczenia zawodowe przy tworzeniu nowego działu - mówi Monika Rakoniewska, dyrektor Centrum Obsługi Klienta Komputronik S.A. Zarówno Spółce, jak i mnie zależy, aby cały proces obsługi klienta, poczynając od pierwszego kontaktu sprzedażowego, aż po całość usług posprzedażowych i wspomagających czy rozwiązywanie kwestii reklamacyjno - serwisowych był przeprowadzony w sposób jak najbardziej profesjonalny i przyjazny dla klientów. Centrum Obsługi Klienta ma być miejscem, gdzie nasz klient zostanie obsłużony kompleksowo – dodaje.

Monika Rakoniewska ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Komunikacja i zarządzanie zasobami informacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.