Mint Media: Juliusz Strachota nowym dyrektorem kreatywnym

Juliusz Strachota dołączył do zespołu agencji interaktywnej Mint Media. Objął stanowisko dyrektora kreatywnego.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Mint Media: Juliusz Strachota nowym dyrektorem kreatywnym

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

25 kwi 2016 12:01


Strachota w ostatnim czasie był związany z Isobar Poland, gdzie zajmował stanowisko Senior Copywriter i Content Team Leader oraz odpowiadał za obsługę takich klientów, jak: Play, Siemens, Orbit czy Eurobank. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji Blueberry i Change Integrated. W reklamie pracuje od ponad 10 lat.

Nowy Head of Creative w Mint Media nadzoruje pracę działu kreacji dla klientów agencji, wśród nich – NaTurek, Perła, PKO Bank Polski i Freshmarket.

- Dział kreacji to jeden z głównych trzonów Mint Media. Od początku działalności staramy się skupiać w nim kreatywne i nietuzinkowe osobowości, które wniosą do zespołu unikalną wartość – widoczną przede wszystkim dla naszych klientów. Juliusz do tych osób należy i z przyjemnością witamy go na pokładzie – komentuje Paweł Karaś, prezes Mint Media.

Prywatnie Juliusz Strachota jest pasjonatem podróży do byłych republik ZSRR oraz autorem kilku powieści i tomów opowiadań, a także miłośnikiem jamników.

Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. PKO Bank Polski, Perła, Freshmarket, Philips, NaTurek, Home.pl czy J.W. Construction.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.