Michał Dolny dyrektorem marketingu Multimedia Polska

Michał Dolny dołączył do zespołu Multimedia Polska, jednego z czołowych operatorów telekomunikacyjnych i objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Michał Dolny dyrektorem marketingu Multimedia Polska

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

28 kwi 2015 9:29


Będzie odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej, budowanie silnej pozycji Multimedia Polska jako operatora telekomunikacyjnego oferującego pełne portfolio usług dla domu i biznesu z telewizją, internetem i telefonem, poszerzone o m.in. energię elektryczną, ubezpieczenia czy monitoring mieszkań. Będzie także zarządzał komunikacją marketingową, działaniami e-commerce i badaniami rynku.

- Jestem bardzo zadowolony, że na tak ważnym etapie rozwoju spółki, zespół Multimediów wzmocni tak doświadczony profesjonalista. Michał Dolny doskonale rozumie specyfikę rynku telekomunikacyjnego oraz standardy sprzedaży nowoczesnych usług dla domu i biznesu – powiedział Piotr Rogowski, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu Multimedia Polska

Michał Dolny posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu strategii i zarządzaniu komunikacją marketingową. Doświadczenie zdobywał głównie w Netii, gdzie był odpowiedzialny m.in. za strategię marki, działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe.

Michał Dolny jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału ekonomicznego. Od 20 lat zawodowo związany z marketingiem. Od roku 1997 koordynował działania promocyjno-reklamowe w firmie Trefl. W 1999 r. rozpoczął karierę w Netii. W latach 2006 - 2014, jako dyrektor marketingu, a następnie dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej odpowiadał za strategię marki Netia, działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe.

Współautor wielu sukcesów marketingowych oraz współlaureat prestiżowych nagród, w tym m.in.: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych. Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według Media & Marketing Polska.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.