Marta Nadolińska dyrektorem w Aon Hewitt

Wraz z początkiem roku do zespołu Aon Hewitt w Polsce dołączyła Marta Nadolińska, która objęła w firmie stanowisko dyrektora rozwoju strategicznych rozwiązań biznesowych.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Marta Nadolińska dyrektorem w Aon Hewitt

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

18 sty 2016 11:51


Marta Nadolińska będzie pełniła rolę dyrektora rozwoju strategicznych rozwiązań biznesowych w obszarach talentów, nagród i zaangażowania pracowników. Będzie zarządzać zespołem odpowiedzialnym za rozwój relacji z klientami i rozwój biznesu Aon Hewitt w Polsce.

Nowa dyrektor ma 16-letnie doświadczenie w branży doradztwa HR i konsultingu dla biznesu oraz szereg udokumentowanych sukcesów integracji i dynamicznego rozwoju rozwiązań z obszarów Talent, Leadership (przywództwo), Employee Engagement (zaangażowanie pracowników) czy Strategic Advisory (doradztwo strategiczne).

Przed dołączeniem do Aon Hewitt pełniła rolę dyrektor generalnej zarządzającej polskim oddziałem firmy Hudson. Była odpowiedzialna za działalność operacyjną i komercyjną, zarządzanie i rozwój zespołu, jak również budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami. Wcześniej współpracowała przez 10 lat z firmą Hudson jako lider praktyki Talent Management oraz Senior Recruitment Consultant. W tym czasie stała się jednym z liderów organizacji.

Jej niekwestionowanym sukcesem w tym czasie było zintegrowanie usług Talent Aquisition i Talent Management. Przed dołączeniem do firmy Hudson, Marta zarządzała firmą doradczą z branży HR, w której stworzyła od podstaw działy Talent i Leadership Development. Marta jest certyfikowanym asesorem i akredytowanym przez ICF coachem.

W trakcie pracy dla firmy Hudson została laureatem Chairman Award – nagrody, która była wyrazem uznania dla nieustannie osiąganych przez nią wysokich wyników, wyznawanych wartości oraz najwyższych profes-jonalnych standardów. Marta jest magistrem socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, szczęśliwą mamą 6-letniej córki i fanką sportu.

Firma Aon Hewitt zajmuje się doradztwem i dostarczaniem rozwiązań outsourcingowych w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Wspiera organizacje w kwestiach związanych z wynagrodzeniami, zarządzaniem talentami i budowaniem zaangażowania pracowników.

W ramach działalności outsourcingowej zarządza świadczeniami pracowniczymi oraz obsługuje wybrane procesy HR. Globalna korporacja Aon zatrudnia ponad 30 tys. specjalistów w 90 krajach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA