Marketing Colliers International z nowym dyrektorem

Colliers International poinformował o awansie w dziale Marketingu. Na stanowisko dyrektora powołana została Marta Busłajew.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Marketing Colliers International z nowym dyrektorem

PODZIEL SIĘ


Autor: PropertyNews.pl

Property News

10 wrz 2013 12:04


Marta Busłajew pracuje w Colliers International od siedmiu lat. Odpowiada za strategię marketingową firmy w Polsce oraz program dedykowany zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami Colliers. W 2007 ukończyła program Professional Diploma in Marketing akredytowany przez Chartered Institute of Marketing.

- W Colliers International przywiązujemy do marketingu ogromną wagę, ponieważ uważamy, iż usługi oferowane naszym klientom, wymagają również odpowiedniej oprawy. Poprzez spójną i jasną strategię marketingową połączoną ze strategią rozwoju firmy staramy się zapewnić naszym klientom obsługę na najwyższym poziomie. Ogromnie się cieszę, że współpracują z nami specjaliści tacy jak Marta, których doświadczenie i wiedza pozwalają nam wychodzić naprzeciw potrzebom współczesnego rynku - komentuje Monika Rajska-Wolińska, partner zarządzający Colliers International w Polsce.

Przed dołączeniem do Colliers Marta pracowała m.in. dla tygodnika Warsaw Business Journal, gdzie była odpowiedzialna za działania z zakresu marketingu oraz public relations.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA