Marcin Piwnicki nowym dyrektorem kreatywnym w Peppermint

Do zespołu agencji kreatywnej Peppermint (niedawno firma była część agencji interaktywnej Netizens Peppermint) dołączył Marcin Piwnicki, który jako dyrektor kreatywny, będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem kreacji.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Marcin Piwnicki nowym dyrektorem kreatywnym w Peppermint

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

28 cze 2013 9:29


Do Peppermint Marcin przeszedł z agencji Artegence, gdzie również był dyrektorem kreatywnym. Wcześniej był związany z agencjami OS3 Multimedia I FireFly Creation. Podczas 9 lat w reklamie pracował dla marek takich jak: Polkomtel, ING, mBank, Alior Sync, BGŻ, EFL, AVIVA, Lech, Nike, Wedel, TVN czy Fujitsu. Zdobył w tym czasie wiele nagród m.in. KTR, KREATURA, Mixx Awards, IAB Creative Showcase , Pilsner Urquell International Photography Awards.

- Przez ostatni rok intensywnie pracowaliśmy, aby zbudować silny zespół. Dołączenie Marcina do nas było ważnym etapem na tej drodze. Po odłączeniu od Netizens wchodzimy na rynek, jako niezależna agencja z ugruntowanymi kompetencjami i doświadczonym zespołem. Jesteśmy gotowi, by poprowadzić naszych dotychczasowych i przyszłych klientów przez świat Nowych Mediów - mówi Bartek Cymer, dyrektor zarządzający Peppermint.

- Przejście do Peppermint otwiera przede mną nowe perspektywy. Umożliwia tworzenie śmielszych idei i ich realizację na różnych płaszczyznach komunikacji. Zespół Peppermint skrywa w sobie ogromny potencjał, który mam zamiar wykorzystać - mówi Marcin Piwnicki, dyrektor kreatywny Peppermint.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA