Łukasz Ostrowski dyrektorem Groupona

Groupon podjął decyzję o wyborze nowego dyrektora naczelnego. Łukasz Ostrowski zastąpi na stanowisku Anielę Hejnowską.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Łukasz Ostrowski dyrektorem Groupona

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

2 mar 2016 11:50


Łukasz Ostrowski od dwóch lat pozostawał dyrektorem ds. marketingu w Ikea Retail Poland, gdzie odpowiadał za rozwój i wdrażanie strategii marketingowej, prowadzenie zintegrowanej komunikacji, opracowywanie strategicznych analiz finansowych oraz planowanie.

Poprzednio przez ponad cztery lata piastował stanowisko dyrektora Vision Express ds. marketingu odpowiedzialnego za rynki w Polsce i Bułgarii, gdzie między innymi, doprowadził do zakończonego sukcesem wdrożenia e-commerce w firmie. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Łukasz Ostrowski będzie odpowiadał za strategię Groupon i dalszy rozwój w Polsce.

– Moje wcześniejsze doświadczenia z e-commerce i marketingiem są cenne z punktu widzenia dalszego rozwoju działalności firmy. Cele, na których chcę się skupić to pozyskanie nowych klientów oraz wykorzystanie ogromnego potencjału, dzięki któremu Groupon może stać się jedną z ulubionych marek wśród naszych konsumentów i partnerów. W 2016 roku spółka skupi się na dalszym wspomaganiu rozwoju lokalnych biznesów oraz inspirowaniu klientów atrakcyjnymi ofertami usług oraz produktów, jednocześnie oferując niezrównaną jakość procesu zakupowego – powiedział Ostrowski.

Trzy lata temu Aniela Hejnowska objęła stanowisko dyrektora naczelnego Groupon Polska, przekazując obecnie platformę swojemu następcy. 1 stycznia 2016 r. awansowała na stanowisko wicedyrektora międzynarodowego WER, przejmując nadzór nad rynkami Francji i krajów Beneluksu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA