Krzysztof Szultka nowym dyrektorem marketingu w Polomarkecie

6
Krzysztof Szultka nowym dyrektorem marketingu w Polomarkecie fot.polomarket.pl
Krzysztof Szultka, kierujący wcześniej działami marketingu między innymi w sieciach Neonet i Komfort objął z końcem kwietnia stanowisko dyrektora marketingu sieci supermarketów Polomarket.

REKLAMA
Puls HR Puls HR

Krzysztof Szultka nowym dyrektorem marketingu w Polomarkecie

PODZIEL SIĘ


Autor: DlaHandlu.pl

dlahandlu.pl

25 maj 2015 11:15


Krzysztof Szultka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla dużych sieci detalicznych z różnych branż, przy wykorzystywaniu szerokiego spektrum narzędzi komunikacyjnych dostępnych w obszarze ATL, BTL, PR oraz e-marketingu.

Nowy dyrektor odpowiedzialny będzie całościowo za strategię marketingową i komunikację Polomarketu oraz wszystkie działania zbieżne z hasłem sieci „ulubiony sklep”.

Strategia sieci na najbliższe lata zakłada budowanie nowoczesnych supermarketów. Spółka planuje rozszerzenie grup i kategorii produktów z segmentu aspiracyjnego i jakościowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA