Korczyński, Kreczmar i Beda dołączyli do PwC

Do firmy doradczej PwC dołączyły trzy nowe osoby, wzmacniając zespół ds. transformacji cyfrowej. Są to Radosław Korczyński, Michał Kreczmar i Alessandro Beda.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Korczyński, Kreczmar i Beda dołączyli do PwC

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

19 wrz 2016 10:30


Michał Kreczmar został dyrektorem w zespole ds. transformacji cyfrowej (Director, Digital Transformation). Jego rolą w PwC będzie m.in. dobór narzędzi cyfrowej transformacji oraz adaptacja międzynarodowych rozwiązań dla klientów w Polsce i w regionie.

Michał jest od ponad 20 lat w e-branży. Był redaktorem naczelnym pierwszego polskiego czasopisma o internecie. Zasiadał w radzie nadzorczej IAB Polska i kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland.

Związany z koncernami mediowymi, przemysłem reklamowym i e-commerce w Polsce. Ostatnio był dyrektorem ds. e-commerce w Dentsu Aegis Network/Hypermedia. Realizował projekty dla firm z branż FMCG, sieci detalicznych i producentów przemysłowych.

Alessandro Beda objął stanowisko dyrektora w zespole ds. transformacji cyfrowej (Director, Digital Transformation Strategy Lead), odpowiedzialnym za działania związane z przygotowaniem strategii biznesowych.

Alessandro posiada prawie 20-letnie doświadczenie w zakresie marketingu, reklamy, komunikacji i designu, zdobyte w Brazylii, Portugalii i Polsce, głównie dla sieci detalicznych i firm FMCG.

Pracował wcześniej w polsko-chińskiej spółce Vershold Group oraz w brazylijskiej agencji interaktywnej, w której obsługiwał jedną z największych sieci detalicznych w Europie i Ameryce Południowej, w zakresie strategii omnichannel, planów komunikacji i customer experience.

Radosław Korczyński został dyrektorem w zespole ds. transformacji cyfrowej, specjalizującym się w strategii i projektowaniu rozwiązań w obszarze doświadczenia klienta (customer experience) oraz marketingu i sprzedaży (Director, Digital Transformation CX Lead).

Radek posiada 15 lat doświadczenia w doradztwie biznesowym. Realizował wiele projektów strategicznych i transformacyjnych dla klientów w Europie, m.in. w telekomunikacji, mediach, sektorze finansów, energii i FMCG.

Przed dołączeniem do PwC kierował zespołem Digital Strategy and Design w londyńskim oddziale IBM Interactive Experience. Posiada tytuł MBA, który uzyskał w Warwick Business School.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA