Joanna Mroczek została dyrektorem marketingu i PR CBRE

Nowym dyrektorem marketingu i PR została Joanna Mroczek. Zespół został powiększony także o dwie nowe osoby.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Joanna Mroczek została dyrektorem marketingu i PR CBRE

PODZIEL SIĘ


Autor: propertynews.pl

Property News

9 sty 2015 12:33


Joanna Mroczek objęła funkcje dyrektora marketingu i PR. Od 2007 r. zarządza działem Doradztwa i Analiz Rynku w CBRE. Po objęciu stanowiska dyrektora marketingu i PR, będzie zarządzała 13 osobowym zespołem ekspertów. W nowej roli będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej CBRE w Polsce.

Joanna Mroczek posiada 10 letnie doświadczenie w branży nieruchomości, specjalizuje się w przygotowywaniu szczegółowych opracowań sektorowych dla rynku nieruchomości komercyjnych a także projektów doradczych dla podmiotów biznesowych.

Do zespołu marketingu dołączyła również Natalia Wenzławska jako specjalista ds. marketingu i PR, która będzie odpowiedzialna za działania z zakresu public relations, komunikację wewnętrzną oraz strategię marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych firmy. Wcześniej pracowała w BNP Paribas Real Estate i była odpowiedzialna za działania związane z marketingiem i komunikacją korporacyjną.

Od grudnia 2014 dział wspierany jest przez Annę Szczawińską, która objęła stanowisko asystentki ds. marketingu i PR. Będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz projektowe działu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA