Joanna Borczak nowym dyrektorem marketingu w firmie Euromedic

Z początkiem września stanowisko dyrektora marketingu w firmie Euromedic objęła Joanna Borczak. Będzie ona odpowiedzialna za całościowe zarządzanie działaniami marketingowymi firmy, w tym budowanie wizerunku marki Euromedic w mediach.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Joanna Borczak nowym dyrektorem marketingu w firmie Euromedic

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

2 wrz 2014 13:39


Joanna Borczak swoją karierę zawodową rozpoczęła w 2002 roku w firmie Centrum Medyczne LIM, a następnie w Grupie Lux Med, gdzie była odpowiedzialna za całość działań marketingowych. Przez ostatnie 5 lat na stanowisku chief of marketing and Medical ducation Department w firmie Medim – firmie dystrybuującej specjalistyczny sprzęt do chirurgii małoinwazyjnej, prowadziła między innymi działania z zakresu public relations dotyczące pierwszego w Polsce robota chirurgicznego da Vinci, a także odpowiadała za rebranding firmy oraz programy edukacyjne w ramach Akademii Zabiegów Małoinwazyjnych „EndoEkspert”.

Pani Joanna Borczak ukończyła Uczelnię Łazarskiego, otrzymując tytuł magistra ekonomii w specjalności marketing i handel zagraniczny w 2002 roku. Jest finalistką konkursu Brylanty Łazarskiego i absolwentką St. Clare’s College w Oxfordzie.

Firma Euromedic jest jednym z największych inwestorów i świadczeniodawców usług w ramach Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (PPP) w Europie. W 139 centrach medycznych, będących wyłączną własnością firmy, zapewnia najlepszą możliwą diagnostykę obrazową i laboratoryjną oraz usługi z zakresu radioterapii onkologicznej. Dzięki ciągłemu rozwojowi firma rozszerza działalność również na obszary, w których nikt jeszcze dotąd nie działał.

Firma zatrudnia blisko 6 000 wykwalifikowanych specjalistów medycznych. Posiada centra w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Grecji, we Włoszech, w Turcji, Czechach, Rosji, Portugalii, Bułgarii, Szwajcarii, Irlandii oraz na Litwie.

W Polsce firma Euromedic obecna jest od 2000 roku. Jej celem jest nie tylko wprowadzanie do Polski najnowocześniejszych metod i narzędzi leczenia chorób nowotworowych, ale również konsekwentne zwiększanie dostępu Polaków do tych usług.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA