Joanna Bednarek PR menedżerem w MSLGroup

Za budowanie relacji z interesariuszami agencji oraz umacnianie reputacji MSLGroup będzie odpowiedzialna Joanna Bednarek.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Joanna Bednarek PR menedżerem w MSLGroup

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

10 paź 2016 10:12


Do jej zadań będzie należało dbanie o wizerunek czołowej agencji w regionie CEE, w tym udział firmy w najważniejszych wydarzeniach branży komunikacyjnej. Istotnym zadaniem Joanny Bednarek będzie także thought leadership w strategicznych obszarach oraz promocja nowych produktów i usług firmy.

Jako PR menedżer będzie odpowiadała również za efektywną komunikację z pracownikami, ich zaangażowanie w budowanie agencji oraz pozycjonowanie w charakterze ekspertów. Działania z zakresu employer branding, w tym budowanie wizerunku pożądanego pracodawcy wśród konsultantów z wieloletnim doświadczeniem i nabór talentów, Bednarek będzie prowadziła wspólnie z działem HR MSLGroup. Nowy PR menedżer będzie także aktywnie wspierała procesy grupowe i komunikację spółek w ramach Publicis Groupe.

Joanna Bednarek z branżą PR związana jest od 7 lat, specjalizuje się w obsłudze spółek medialnych, e-commerce i startupów. Przez ostatnie 1,5 roku odpowiadała za promocję agencji Grey Group Poland i pracę na rzecz klientów agencji Cohn&Wolfe. Odpowiadała również za budowę wizerunku takich platform e-commerce jak Showroom.pl i MyBaze.com, podczas ich wejścia na rynek.

W poprzednich latach zajmowała się działaniami PR segmentu internet Agory/Gazeta.pl, a także współpracowała ze środowiskami start-up’owymi, m.in. odpowiadając za organizację i promocję wydarzenia StartupFest Agora, koordynację działań Grey Startup w ramach #InnovationDay i konkursu #BestStartup.

Na jej doświadczenie składa się również praca w agencji Advanced Public Relations, gdzie wspierała komunikacyjne między innymi klientów z branży retail: sieć outlet Factory, CH Karolinka, CH Pogoria.

Jest absolwentką socjologii oraz dziennikarstwa Collegium Civitas w Warszawie.

Prywatnie pasjonuje się fotografią mody.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.