Jarek Dmowski szefem rady nadzorczej Netsprint

Jarek Dmowski, wieloletni partner i dyrektor zarządzający warszawskiego biura Boston Consulting Group, przechodzi do grupy Netsprint obejmując rolę przewodniczącego rady nadzorczej.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Jarek Dmowski szefem rady nadzorczej Netsprint

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

26 wrz 2016 11:45


Jarek Dmowski, po ponad 15 latach doradzania największym przedsiębiorstwom w Polsce i za granicą, dołącza do grupy Netsprint. Jako szef rady nadzorczej nadzorować będzie działania zarządu grupy oraz na co dzień wspierać działalność operacyjną wszystkich spółek należących do grupy Netsprint.

- Nie znam polskiej firmy, która miałaby większy potencjał w sektorze digital marketingu oraz big data. Dlatego przechodzę do grupy Netsprint – mówi Jarek Dmowski, nowy szef rady nadzorczej spółki.

Podczas kilkunastoletniej kariery konsultingowej Jarek Dmowski doradzał przedsiębiorstwom w obszarach m. in. strategii, ekspansji rynkowej, transakcji fuzji i przejęć, integracji, reorganizacji, restrukturyzacji, optymalizacji sprzedaży i obsługi klienta. Pracował z firmami w Polsce i m.in. w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i krajach regionu Europy Centralnej w sektorach nowych technologii, energetycznym, przemysłowym oraz finansowym.

- W czasach, gdy dane stają się paliwem dla biznesu, przedsiębiorstwa potrzebują nowych rozwiązań i technologii z obszaru big data i digital marketingu. Podczas mojej współpracy z firmami z wielu branż zaobserwowałem, jak dużym wyzwaniem jest efektywne poruszanie się na rynku digital, łączenie online z offline oraz właściwe wykorzystanie stale rosnących wolumenów danych - komentuje Jarek Dmowski.

Grupa Netsprint tworzy i sprzedaje narzędzia, technologie oraz kompetencje w zakresie efektywnego docierania do klientów w internecie. Sercem strategii firmy są dane o użytkownikach gromadzone na platformie DMP (Data Management Platform) i wykorzystywane m. in. w kampaniach reklamowych oraz do personalizacji usług w internecie, w tworzeniu strategii marketingowej i rozwoju produktu, a także budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta (customer experience).

Platforma DMP Netsprinta gromadzi obecnie ponad 60 milionów cookies i tym samym jest największą hurtownią danych o polskich użytkownikach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA