Jacek Bykowski dyrektorem marketingu w ATM

Jacek Bykowski objął stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju biznesu w ATM.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Jacek Bykowski dyrektorem marketingu w ATM

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

4 lis 2015 7:34


Jacek Bykowski ma wspierać realizację nowej strategii największego operatora centrów danych w Polsce.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. Zdobywał je zarówno na rynku polskim, jak i w Europie Zachodniej. W ATM będzie odpowiadał m.in. za rozwój usług spółki. Do jego zadań będzie należało także wzmocnienie obecności firmy na rynkach zagranicznych.

Doświadczenie biznesowe

Do ATM Jacek Bykowski przeszedł ze spółki mPay, gdzie pełnił funkcję prezesa. Odpowiadał za budowanie strategii rozwoju w obszarze płatności mobilnych i zwiększenie rentowności.

Pod jego kierownictwem mPay wprowadził na rynek aplikację mobilną, podpisał zagraniczny kontrakt na dostawę aplikacji do krajów arabskich i we współpracy z Mastercard rozwinął technologię Masterpass. Podjęte przez Jacka Bykowskiego działania przyczyniły się do wypracowania przez spółkę dodatniego wyniku finansowego.

Wcześniej Jacek Bykowski piastował stanowisko zastępcy dyrektora departamentu strategii w Polkomtel, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedażowej firmy.

W swojej karierze zawodowej związany był również z Telekomunikacją Polską, gdzie na stanowisku dyrektora departamentu marketingu operacyjnego odpowiadał za wsparcie biznesowe dywizji obsługa i sprzedaż.

Odgrywał także istotną rolę w tworzeniu i realizacji działań sprzedażowych operatora usług telefonii komórkowej PTK Centertel, pełniąc funkcję dyrektora alternatywnych kanałów sprzedaży.

Jacek Bykowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, gdzie zdobył wyższe i podyplomowe wykształcenie ekonomiczne. Ponadto uczestniczył w programie Executive na uniwersytetach we Francji i w Wielkiej Brytanii.

- Jacek jest energicznym i skutecznym menedżerem. Jestem przekonany, że jego bogate doświadczenie biznesowe, zapał i energia do działania zaowocują niebawem większą dynamiką wprowadzania nowych produktów dla klientów i umocnieniem pozycji ATM na rynkach zagranicznych – powiedział Tadeusz Czichon, prezes i największy akcjonariusz ATM.

Jacek Bykowski w biznesie ceni umiejętność współpracy, kreatywność, zaangażowanie i dobrze rozumianą odwagę. Interesuje się coachingiem i rozwojem ludzi oraz sportem.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.