Filip Paszke dyrektorem Domu Maklerskiego PKO BP

Filip Paszke objął stanowisko dyrektora Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego. Jego głównym zadaniem będzie dalsze wzmocnienie pozycji rynkowej Domu Maklerskiego, a także dynamiczny rozwój w nowych segmentach.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Filip Paszke dyrektorem Domu Maklerskiego PKO BP

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

6 paź 2014 10:02


Filip Paszke współtworzył zespół sprzedaży instytucjonalnej w Domu Maklerskim BZ WBK. Następnie pełnił funkcję członka zarządu DM BZ WBK odpowiedzialnego za sprzedaż instytucjonalną, analizy oraz transakcje na rynku kapitałowym. W ciągu ostatnich 2 lat pracował w Societe Generale na stanowisku dyrektora ds. rynków kapitałowych akcji, gdzie był odpowiedzialny za rozwój działalności na tych rynkach. W ciągu swojej wieloletniej kariery zawodowej brał udział w około 60 transakcjach na rynkach kapitałowych. Jest absolwentem Zarządzania i Marketingu na Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu.

- Praca w Domu Maklerskim PKO Banku Polskiego, jednym z najszybciej rozwijających się na rynku, jest dla mnie ogromnym wyzwaniem. DM PKO bardzo szybko przeobraził się w nowoczesne biuro maklerskie, efektywnie konkurujące o klienta we wszystkich segmentach, co tym bardziej motywuje mnie do pracy nad jego dalszym rozwojem - mówi Filip Paszke.

Na stanowisku dyrektora Domu Maklerskiego PKO Banku Polskiego zastąpi Grzegorza Zawadę, który został powołany do Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Do Pionu Relacji z Klientami Strategicznymi dołączył Jacek Szugajew, który odpowiedzialny będzie za klientów sektora rolno-spożywczego. Obejmie on stanowisko dyrektora Departamentu Klienta Strategicznego Rolnictwo i Przemysł Spożywczy. Wcześniej pełnił funkcję prezesa Zarządu Rabobank Polska. Jest absolwentem University of Stockholm oraz Szkoły Głównej Handlowej. Odpowiadał za relacje z największymi firmami z Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej.

W ostatnim czasie PKO Bank Polski wdrożył nową bardziej efektywną strukturę organizacyjną obszarów bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, aby jeszcze lepiej odpowiadać na rosnące potrzeby dużych firm.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA