Ewelina Niewińska dyrektorem marketingu w PwC

Zmiany w dziale marketingu, komunikacji i rozwoju biznesu PwC w Polsce.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Ewelina Niewińska dyrektorem marketingu w PwC

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

10 lip 2014 12:39


Nowym szefem działu marketingu i rozwoju biznesu zostaje Ewelina Niewińska, natomiast Jakub Kurasz będzie liderem ds. komunikacji. Paweł Bochniarz po 4. latach przewodzenia zespołowi MCBD (Marketing, Communications and Business Development) przechodzi do działu doradztwa biznesowego PwC i będzie odpowiadał za obszar innowacji - Innovation Advisory.

Ewelina Niewińska jako szef działu marketingu i rozwoju biznesu będzie odpowiedzialna za koordynowanie działań zwiększających aktywność biznesową i obecność PwC na rynku. Ewelina jest związana z PwC już od 3 lat, w ostatnim czasie kierowała zespołem Rozwoju Biznesu. Ewelina posiada 13-letnie doświadczenie na rynku usług finansowych zdobyte podczas pracy w międzynarodowych przedsiębiorstwach. Przed dołączeniem do PwC pracowała w Grant Thornton Frąckowiak, wcześniej HLB Frąckowiak i Wspólnicy. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego
w Poznaniu.

Jakub Kurasz zostaje liderem ds. komunikacji odpowiedzialnym za działania z udziałem mediów w celu wzmocnienia wizerunku marki PwC w mediach. Będzie się zajmował też doradzaniem naszym klientom w budowaniu strategii komunikacji. Jakub wcześniej był dyrektorem ds. rozwoju w Roland Berger Strategy Consultants, redaktorem naczelnym „Gazety Giełdy Parkiet" i zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej". Współtworzył dział biznesowy „Gazety Prawnej" oraz pracował w międzynarodowej agencji informacyjnej Reuters. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

Paweł Bochniarz po 4. latach przewodzenia zespołem MCBD zdecydował swoją dalszą ścieżkę zawodową kontynuować w ramach działu Doradztwa Biznesowego PwC (Advisory). Od 1 lipca 2014 r. odpowiada za sprzedaż i dostarczanie usług PwC związanych z rozwojem i transferem nowych technologii oraz komercjalizacją wynalazków (Innovation Advisory). Paweł posiada niemal 20-letnie doświadczenie na rynku konsultingowym. Zajmował się doradztwem na rzecz firm z sektora prywatnego i państwowego w obszarze organizacji i zarządzania kapitałem ludzkim. W latach 2008-2010 był członkiem Zespołu Doradców Strategicznych Prezesa Rady Ministrów, a także brał udział w przygotowaniu raportów "Polska 2030. Wyzwania Rozwojowe" oraz „Kapitał Intelektualny Polski".

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.