Dorota Szczerbicka dyrektorem marketingu North Food Polska

Z początkiem września 2013 r. Dorota Szczerbicka objęła stanowisko dyrektora marketingu w North Food Polska S.A, gdzie odpowiadać będzie za strategię rozwoju marki North Fish, PR oraz strategię produktową.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Dorota Szczerbicka dyrektorem marketingu North Food Polska

PODZIEL SIĘ


Autor: PortalSpozywczy.pl

www.portalspozywczy.pl

6 wrz 2013 10:10


W pierwszej kolejności wraz ze swoim zespołem ma opracować i wdrożyć strategię marketingową rozwoju marki North Fish w wielu kanałach rynku.

Dorota Szczerbicka pracowała ostatnio dla takich marek, jak Coffeeheaven i Costa Coffee. Wcześniej pracowała dla Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka", które skupia ponad 50 największych producentów markowych z sektora FMCG, firmy Timex oraz Centrali Farmaceutycznej "Cefarm".

North Fish to sieć restauracji typu fast food/lunch bar, specjalizująca się w daniach rybnych. Restauracje oferują swoim klientom dania z ryb i owoców morza. Aktualnie North Fish ma 34 restauracje, m.in. sześć w Warszawie, cztery w Poznaniu i trzy w Krakowie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.