Cloud Technologies: Maciej Sawa i Bartosz Wieczorek awansowali

• Do spółki Cloud Technologies dołączył Bartosz Wieczorek, który objął stanowisko publisher partnership director. Do jego zadań należało będzie budowanie partnerskich relacji z największymi wydawcami w Polsce.
• Z kolei Maciej Sawa, dotychczasowy commercial director spółki, awansował na stanowisko chief commercial officer.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Cloud Technologies: Maciej Sawa i Bartosz Wieczorek awansowali

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

18 kwi 2016 12:52


Bartosz Wieczorek posiada ponad 13-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji interaktywnej, Od samego początku kariery zawodowej aktywnie angażuje się w rozwój rynku reklamowego w polskim internecie, edukację rynku medialnego pod kątem dobrych praktyk biznesowych oraz zastosowania innowacyjnych rozwiązań.

Wieczorek uczestniczył w promowaniu nowych serwisów jako medium reklamowego, chętnie dzieląc się swoim doświadczeniem. Z jego doradztwa korzystali zarówno najwięksi wydawcy, jak również start-upy. Był twórcą, współwłaścicielem i przez lata prezesem Ad-Vice – jednej z wiodących sieci reklamowych na polskim rynku. Z powodzeniem wdrażał i wprowadzał na rynek mediowy doświadczonych specjalistów, którzy odnoszą dziś znaczące sukcesy w międzynarodowych domach mediowych i dużych wydawnictwach.

Prywatnie Bartosz Wieczorek jest pasjonatem architektury wnętrz, włoskiej kuchni i winnic oraz aktywnego spędzania czasu.

W strukturach firmy awansował również Maciej Sawa. Dotychczasowy commercial director Cloud Technologies objął stanowisko chief commercial officer. Będzie odpowiadał za budowanie długo i krótkofalowej strategii biznesowej, a także ustalanie oraz osiąganie komercyjnych celów strategicznych na rynkach międzynarodowych oraz w Polsce.

Od ponad ośmiu lat Sawa jest związany z branżą reklamy internetowej. Wcześniej pracował między innymi z myThings, Zanox.de, DMGT (Daily Mail Global Trust & MailOnline group) oraz mainADV. Specjalizuje się w zagadnieniach marketingu efektywnościowego, automatycznego zakupu reklam online oraz e-mail marketingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA