Björn Annwall szefem marketingu, sprzedaży i serwisu Volvo

- To niezwykle ciekawy moment w historii marki Volvo - powiedział Björn Annwall, który 15 października obejmie stanowisko senior vice presidenta w dziale sprzedaży, marketingu oraz serwisu Volvo Car Corporation.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Björn Annwall szefem marketingu, sprzedaży i serwisu Volvo

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

2 paź 2015 9:53


Björn Annwall przechodzi do Volvo ze stanowiska partnera w firmie konsultingowej McKinsey & Co, gdzie przez kilka ostatnich lat współpracował m.in. z Volvo Car Coporation przy wprowadzeniu globalnego programu transformacji firmy po przejęciu przez Zhejiang Geely Holdings w 2010 r. Na nowym stanowisku zastapi Alaina Vissera, który przechodzi do Geely Auto Group.

- To niezwykle ciekawy moment w historii marki Volvo. Nie mogę się doczekać, aby pomóc Volvo umocnić swoja pozycję jako prawdziwie globalną marką premium - powiedział Annwall.

Hakan Samuelsson, prezes Volvo Car Group podsumował:

- Jest mi niezwykle miło powitać Björna w szeregach Volvo. Jego przyjście zbiega się z wejściem w drugą fazę rozwoju firmy, której celem jest osiągnięcie około 800 tys. sprzedanych globalnie samochodów w przeciągu roku. Pragnę także podziękować Alainowi Visserowi za wszystko co zrobił dla nas. To także dzięki niemu transformację naszej marki można uznać za sukces.

Jednym ze środków do celu, jakim jest stałe zwiększanie sprzedaży jest kompletne odnowienie linii modelowej szwedzkiej marki, która nastąpi w przeciągu 4 najbliższych lat. Zadaniem Annwalla będzie implementacja holistycznego programu odnowienia gamy modelowej, co będzie przełomowym momentem w 88-letniej historii marki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA