Bartosz Sikora digital business development directorem w Havas

Bartosz Sikora obejmie stanowisko digital business development directora w agencji mediowej Havas Media Group, zastępując Roberta Bernaciaka.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Bartosz Sikora digital business development directorem w Havas

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

19 kwi 2016 11:07


Bartosz Sikora w branży mediowej pracuje od blisko 10 lat. Od 2008 r. związany był z agencją Mindshare Poland, gdzie na stanowisku director, invention odpowiadał za realizację kampanii łączących najnowsze trendy i kanały komunikacji digitalowej. Wcześniej, w ramach działu client leadership, zajmował się planowaniem i zakupem mediów oraz doradztwem strategicznym. Podczas pracy w Mindshare Poland Bartosz pracował m.in. dla takich marek jak: Ford, Heinz, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Krups), Volvo, Castrol, United International Pictures, Nike, Virgin Mobile, Maspex, Unilever, Ubisoft, Lufthansa czy DB Schenker.

Wcześniej Bartosz związany był z domem mediowym OMD oraz agencją ARBO Media Poland. Dla swoich klientów zdobył kilka prestiżowych nagród oraz wyróżnień, m.in. MIXX Awards w kategorii „Branded Content” za kampanię dla marki Tefal „Kuchenne Crash Testy”. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku marketing.

– Bartek to osoba, która lubi szukać nowych rozwiązań, a co najważniejsze, ma odwagę proponować je klientom, a następnie w pełni realizować. Duże, ponad 10 letnie doświadczenie w branży oraz doskonała orientacja w rynku i pasja związana ze światem komunikacji, wszelkimi nowinkami, technologiami i trendami sprawiają, że Bartek jest idealnym kandydatem na to stanowisko. Jego talent, doświadczenie i umiejętności świetnie wpisują się również w naszą wizję budowania pozycji Havas Media Group, jako lidera w tworzeniu "meanigful connections" między konsumentami a markami – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Bartosz Sikora w Havas Media Group obejmie stanowisko digital business development directora, a do jego obowiązków będą należały działania z zakresu new business, strategii i rozwoju digital oraz edukacja klientów na polu nowoczesnych rozwiązań i technologii mediowych. Bartek zastąpi także Roberta Bernaciaka w zespole board of directors.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA