Awanse w grupie hotelowej Orbis

0 0
Awanse w grupie hotelowej Orbis
Ścieżka zawodowa Alicji Panasiuk (po lewej) i Moniki Kubat (po prawej) od zawsze jest związana z branżą hotelarską. (Fot. Mat. pras.)

Alicja Panasiuk i Monika Kubat z zespołu sprzedaży Orbis objęły stanowiska dyrektorskie.

Ścieżka kariery zawodowej Alicji Panasiuk od początku związana jest z hotelarstwem. Jako absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, rozpoczęła pracę w hotelu Mercure Fryderyk Chopin pod koniec lat 90.

W 2001 r. dołączyła do zespołu sprzedaży globalnej Orbis jako kierownik ds. kluczowych klientów. Właśnie tam przez kilka lat poszerzała swoją wiedzę i wzbogacała doświadczenie w obszarze turystyki, co pozwoliło jej z sukcesem wdrażać strategię w tym segmencie na kolejnym stanowisku – starszego kierownika sprzedaży w hotelu Novotel Centrum Warszawa.

W roku 2011 Alicja Panasiuk objęła stanowisko kierownika zespołu ds. turystyki i MICE (Meetings, incentives, conferencing, exhibitions) w dziale sprzedaży globalnej Orbisu. Od lutego 2016 roku awansowała na dyrektor ds. kluczowych klientów i odpowiada za segment korporacyjny, MICE a także turystyki. Zarządza 11-osobowym zespołem.

Monika Kubat z hotelarstwem związana jest od początku kariery. Jako absolwentka technikum hotelarskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, swoją karierę zawodową rozpoczęła w krakowskim Grand Hotelu, pracując w dziale rezerwacji. W 2003 roku związała się z siecią Accor. Przez sześć lat pracowała w hotelu Novotel Kraków Centrum, awansując od stanowiska recepcjonistki do działu sprzedaży, gdzie objęła stanowisko kierownika ds. sprzedaży i była odpowiedzialna za sprzedaż w segmencie korporacyjnym.

2008 był dla Moniki Kubat rokiem dużej zmiany – przeprowadziła się do Sopotu, gdzie objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w hotelu Sofitel Grand Sopot odpowiadając za sprzedaż hotelu we wszystkich segmentach.

Cztery lata później rozpoczęła pracę w biurze zarządu Orbis w dziale sprzedaży jako business segment manager, odpowiadając za segment korporacyjny oraz MICE B2B na Polskę i Kraje Bałtyckie. Przez trzy lata zarządzała zespołem kierowników ds. kluczowych klientów.

Od lutego 2016 roku rozpoczęła nowy rozdział w swojej karierze zawodowej – objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży regionalnej na Polskę. Zakres jej obowiązków obejmuje zarządzanie 10-osobowym zespołem zlokalizowanym w różnych miastach: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach i Poznaniu.

SŁOWA KLUCZOWE

 

POLECAMY

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

POLECAMY

  • ZMIEŃ WIDOK:

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 House Market
    Portal Spożywczy Property Design Rynek Seniora Koszyk cenowy Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.