Arkadiusz Szulc dyrektorem zarządzającym Amplifi Polska

6
Arkadiusz Szulc dyrektorem zarządzającym Amplifi Polska
Dentsu Aegis Network, globalna sieć komunikacji marketingowej ma w swoich strukturach nowego dyrektora. Arkadiusz Szulc będzie zarządzał brandem Amplifi Polska.

REKLAMA


Puls HR Puls HR

Arkadiusz Szulc dyrektorem zarządzającym Amplifi Polska

PODZIEL SIĘ


Autor: jo

29 paź 2014 15:35


W ramach grupy Dentsu Aegis Network w Polsce powstał Amplifi, nowy brand do współpracy z właścicielami mediów. Jego dyrektorem zarządzającym został Arkadiusz Szulc, dotychczasowy szef działu Trade.

Arkadiusz Szulc jest związany z branżą mediową od czternastu lat. Do grupy Dentsu Aegis Network dołączył w 2005 roku, początkowo do domu mediowego Carat Polska. Od 2007 r. pracował w agencji Hypermedia Isobar, gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online oraz odpowiadał za negocjacje warunków współpracy z mediami.

Czytaj też: PwC: Branża mediowa oferuje zarządom najlepsze wynagrodzenia

Od 2012 r. jako digital director odpowiadał za działania handlowe w obszarze mediów cyfrowych oraz zarządzał zespołem Digital Action Group (interdyscyplinarny dział innowacji), a od 2013 roku zarządzał połączoną strukturą Trade/Digital Action Group w ramach Dentsu Aegis Network. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Ekonomiczny).

Amplifi w Polsce będzie funkcjonował w ramach czterech strategicznych obszarów.

Są to investment w ramach którego mieszczą się negocjacje warunków handlowych oraz tworzenie nowych modeli współpracy z mediami, programmatic buying/data management - realizowany przez dedykowaną spółkę Amnet (Agency Trading Desk), media partnerships & content - rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym oraz współpraca w zakresie kontentu, a także badania oraz dostarczanie analiz biznesowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.