Anna Gruszka dyrektorem w IPG Mediabrands

Od marca 2014 r. Anna Gruszka, była wiceprezes Codemedia dołączy do zespołu ekspertów grupy IPG Mediabrands w Polsce. Obejmie nowo utworzone stanowisko Digital Development Director i będzie zajmować się rozwojem portfolio usług cyfrowych w domach mediowych grupy.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Anna Gruszka dyrektorem w IPG Mediabrands

PODZIEL SIĘ


Autor: jm

4 lut 2014 14:47


Nowa Digital Development Director w IPG Mediabrands jest absolwentką socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z komunikacji mediowej w Polskiej Akademii Nauk. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 1997 r. w Polskim Radiu. Publikowała także m.in. w Gazecie Stołecznej, Newsweeku i Manager+.

W 2005 r. rozpoczęła pracę w spółce Media Contacts w ramach holdingu Havas Media jako media planer/ head of research. Przeszła wszystkie szczeble kariery menedżerskiej. W 2008 r. w strukturach globalnych Havas Media była konsultantem odpowiedzialnym za otworzenie i przeszkolenie trzech oddziałów agencji digitalowych w krajach EMEA. Po powrocie dołączyła do Codemedia jako dyrektor strategiczna, a następnie zarządzająca. W 2011 r. została członkiem zarządu, a w 2013 - wiceprezesem firmy.

Anna Gruszka lubi się uczyć i dzielić zdobytą wiedzą z innymi. Prywatnie rozsmakowuje się we włoskiej kuchni, chilijskim winie i meksykańskiej sztuce. Lubi zwiedzanie, czytanie (zwłaszcza literatury angielskiej), język hiszpański i... Angry Birds.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.