Andrew Gray dyrektorem marketingu British American Tobacco

Andrew Gray został wybrany na stanowisko dyrektora marketingu w spółce British American Tobacco. Pracę w nowej roli rozpoczął 1 września.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Andrew Gray dyrektorem marketingu British American Tobacco

PODZIEL SIĘ


Autor: Portalspozywczy.pl/The Grocer

2 wrz 2014 11:29


Jak poinformował "The Grocer",Gray poprzednio był dyrektorem oddziału firmy obejmujacego Europę Wschodnią, Bliski Wschód oraz Afrykę. Z BAT związany jest od 27 lat. Wcześniej w grupie pełnił funkcję szefa podległej spółki Souza Cruz, jak również sprawował funkcję menedżera malezyjskiego oddziału BAT.

W roli dyrektora marketingu Gray zastąpi Jeana-Marca Levy'ego. Ten od 1 września pełni rolę dyrektora ds. specjalnych projektów BAT. Na tym stanowisku pozostanie do końca grudnia tego roku. Później planuje opuszczenie spółki, w której przepracował 21 lat.

Wakat na stanowisku dyrektora na Europę Wschodnią, Bliski Wschód oraz Afrykę zostanie wypełniony przez Johana Vandermeulena, obecnie menedżera BAT odpowiadającego za rynek rosyjski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA