Aleksandra Matula dyrektorem działu obsługi klienta w Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Aleksandra Matula, która objęła stanowisko dyrektora działu obsługi klienta.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Aleksandra Matula dyrektorem działu obsługi klienta w Mint Media

PODZIEL SIĘ


Autor: JP

18 sty 2016 11:11


Aleksandra Matula zdobywanie doświadczenia zawodowego rozpoczęła w Gemius. Następnie przeszła do ClickAd, gdzie pracowała jako account executive.

W PHD Media Direction, jako senior digital planner, zajmowała się planowaniem i egzekucją strategii obecności w internecie marek spożywczych z portfolio Unilevera, m. in. Lipton, Magnum czy Rama.

– Od 7 lat jestem związana z branżą reklamową, w której cenne jest zarówno doświadczenie zawodowe, jak i trzymanie ręki na pulsie oraz śledzenie trendów. Bazując na wieloletnim doświadczeniu i zdobytych umiejętnościach, będę w Mint Media nadzorować projekty, budować długofalowe relacje partnerskie z klientami strategicznymi oraz kierować i wspierać merytorycznie cały zespół – komentuje Aleksandra Matula.

– Cieszę się, że Ola dołączyła do zespołu Mint Media. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie układać się pomyślnie, a doświadczenie zawodowe Oli zaprocentuje sukcesami w Mint Media – dodaje Paweł Karaś, CEO Mint Media.

Mint Media to agencja interaktywna, która tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych, prowadzi też efektywną komunikację w kanałach social media: Facebooku, Twitterze, Instagramie i innych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Agencja działa na rynku od 2009 roku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA