Agnieszka Plencler dyrektorem marketingu PLL LOT

Agnieszka Plencler została dyrektorem marketingu PLL LOT. Jej zadaniem będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej, po tym jak LOT ogłosił założenia strategiczne i plany rozwoju na lata 2016-2020.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Agnieszka Plencler dyrektorem marketingu PLL LOT

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

22 lip 2015 11:49


Agnieszka Plencler karierę zawodową zaczynała od projektów marketingowych pracując w firmach badawczych zajmujących się pomiarami biometrycznymi, ilościowymi oraz jakościowymi. Realizowała projekty z branży FMCG, finansowej i farmaceutycznej. Następnie dołączyła do PKP, gdzie jako dyrektor projektu była odpowiedzialna za stworzenie strategii badań w spółkach grupy PKP. Później odpowiadała za stworzenie i wdrożenie strategii marki, produktu oraz zmianę wizerunku pełniąc funkcję dyrektor marketingu PKP Intercity. Na stanowisku dyrektora marketingu LOT-u zastąpiła Martę Glinkę.

LOT niedawno ogłosił założenia strategiczne i plany intensywnego rozwoju na kolejne pięć lat. W 2020 roku spółka zamierza być dwa razy większa niż obecnie. Już w przyszłym roku LOT otworzy kilkanaście nowych połączeń w tym trasy dalekiego zasięgu - Tokio, Bangkok i Seul.

Przed Agnieszką Plencler stoi więc ambitne wyzwanie przygotowania oraz wdrożenia nowej, spójnej strategii marketingowej, której celem będzie odświeżenie wizerunku i jeszcze większe umiędzynarodowienie marki. LOT jako już najbardziej międzynarodowa polska marka, stawia na umacnianie swojego wizerunku na obecnych jak i przyszłych rynkach. Prócz kampanii promujących nowe połączenia w planach marketingowych jest koncentracja na silnym rozwoju działań w mediach społecznościowych.

Agnieszka Plencler jest z wykształcenia psychologiem (UMCS Lublin). Posiada bogate doświadczenie w obszarze badań marketingowych i budowania strategii, analizuje m.in. procesy podejmowania decyzji i zachowania konsumenckie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA