Agnieszka Kłos dyrektorem ds. sprzedaży i obsługi klienta w Providencie

Agnieszka Kłos zastąpiła Tonego Burrowsa. Objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i obsługi klienta w spółce Provident Polska.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

Agnieszka Kłos dyrektorem ds. sprzedaży i obsługi klienta w Providencie

PODZIEL SIĘ


Autor: jk

1 lip 2016 15:09


Agnieszka Kłos dotychczas pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju biznesu. Do jej zadań należała realizacja strategicznych projektów biznesowych oraz nawiązywanie relacji z partnerami zewnętrznymi.

Nową rolę objęła od 1 lipca br. Na tym stanowisku zastąpiła Tonego Burrowsa. Agnieszka Kłos odpowiadać będzie za kreowanie strategii handlowej oraz tworzenie i wdrażanie wysokich standardów jakości obsługi klientów. Wciąż w jej kompetencjach pozostaną także działania z zakresu budowania partnerstwa oraz sojuszy strategicznych.

Agnieszka Kłos pracę w Providencie Polska rozpoczęła w 2007 roku. Przez 7 lat była odpowiedzialna za zarządzanie działem finansów. Po objęciu stanowiska dyrektora ds. rozwoju biznesu w jej kompetencjach było poszukiwanie możliwości w obszarze przejęć, budowanie partnerstwa i sojuszy strategicznych, rozwijanie kanału brokerskiego oraz realizacja benefitów strategicznych.

Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobyła w firmie Ernst & Young Audit, z którą była związana przez ponad 8 lat, a także w angielskiej firmie Greig Middleton zajmującej się doradztwem i usługami maklerskimi. Jest absolwentką Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, posiada kompetencje biegłego rewidenta i FCCA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.