Adam Urbanowski dyrektorem marketingu i rozwoju serwisów internetowych w Comperia.pl

Comperia.pl, będąca właścicielem pierwszej polskiej porównywarki finansowej oraz internetowych narzędzi ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych dokonuje zmian organizacyjnych. Adam Urbanowski, dotychczasowy dyrektor marketingu, objął stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju serwisów internetowych.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Adam Urbanowski dyrektorem marketingu i rozwoju serwisów internetowych w Comperia.pl

PODZIEL SIĘ


Autor: AT

11 sie 2015 7:24


Jednocześnie zmieniła się nazwa samego działu zarządzanego przez Urbanowskiego.

– Obszar działalności struktur marketingowych w Comperia.pl zawsze był szeroki. Wraz z niezwykle szybkim rozwojem biznesu, wydawaniem kolejnych porównywarek, nowych serwisów czy narzędzi wzbogacających nasze witryny, zespół marketingu dzierżył pełną odpowiedzialność za rozwój i wyniki serwisów internetowych spółki. Przyszedł czas, aby nazwę działu dostosować do rzeczywistości – wyjaśnia Bartosz Michałek, prezes zarządu Comperia.pl.

– Kolejnym powodem zmiany jest znaczące poszerzenie kompetencji zespołu w wyniku udoskonalania procesu zarządzania i realizacji projektów IT – dodaje Michałek.

Adam Urbanowski, dotychczasowy dyrektor marketingu, związany ze spółką od 2,5 roku, jako dyrektor marketingu i rozwoju serwisów internetowych Comperia.pl kieruje pracami zespołu, w skład którego wchodzą m.in. graficy, UX designerzy, project managerowie oraz specjaliści marketingu.

Osoby te są odpowiedzialne za rozwój serwisów oraz internetowych narzędzi w zakresie finansów, telekomunikacji oraz ubezpieczeń, m.in. www.Comperia.pl, Banki.pl, Telepolis.pl, Ub.Comperia.pl, ComperiaAgent.pl, ComperiaBonusClub.pl, Comperia Analytics, itd.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA