Wizerunek firm w oczach Polaków pozostawia wiele do życzenia

0 0
Wizerunek firm w oczach Polaków pozostawia wiele do życzenia
Stereotypy na temat przedsiębiorców wciąż pokutują w naszym społeczeństwie (Fot. Mat. pras.)

Przedsiębiorcy to już nie są wyzyskiwacze, ale wciąż ich wizerunek w oczach społeczeństwa pozostawia wiele do życzenia.

Stereotypy na temat przedsiębiorców wciąż pokutują w naszym społeczeństwie - pokazuje raport "Wizerunek przedsiębiorcy", przygotowany przez Forum Obywatelskiego Rozwoju (FOR) na zlecenie Polskiej Rady Biznesu (PRB), na podstawie dostępnych na ten temat danych i opracowań.

Czytaj też: Jak cię widzą, tak cię piszą. Co negatywnie wpływa na wizerunek menedżera?

Z raportu wynika, że generalnie Polacy zdają sobie sprawę z roli przedsiębiorców w gospodarce. Aż 72 proc. z nich zgadza się z tym, że wytwarzają oni większość dochodu Polski. 66 proc. z nich przyznaje, że przedsiębiorcy tworzą miejsca pracy, 63 proc. przypisuje im budowę ekonomicznej siły Polski, a 55 proc. uważa, że podatki od biznesu finansują np. drogi czy administrację. Ponadto częściej przypisuje się im pozytywne cechy niż negatywne.

Czytaj też: Hejt czy ujawnianie oszustw: Czym są czarne listy pracodawców na Facebooku?

Jednocześnie jednak wciąż wizerunek firm w oczach Polaków pozostawia wiele do życzenia. Rozbieżność w tym zakresie widać szczególnie w odpowiedziach na pytanie, jak oceniają swojego pracodawcę oraz typowego polskiego pracodawcę - pisze "Puls Biznesu".

 

POLECAMY

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

POLECAMY

  • ZMIEŃ WIDOK:

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Rynek Zdrowia Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 House Market
    Portal Spożywczy Property Design Rynek Seniora Koszyk cenowy Sady Ogrody Centrum Kreowania Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.