VI Europejski Kongres Gospodarczy podsumowany

6100 gości, 500 dziennikarzy z 200 redakcji, a także warty 30 mln zł ekwiwalent reklamowy - to kluczowe liczby podsumowujące szóstą edycję Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, najważniejszej debaty na temat gospodarki i polityki w Europie Centralnej.
REKLAMA


Puls HR Puls HR

VI Europejski Kongres Gospodarczy podsumowany

PODZIEL SIĘ


Autor: wnp.pl

wnp.pl

13 cze 2014 17:35


Szósta edycja EEC (European Economic Congress) odbyła się w dniach 7-9 maja, czyli niemal dokładnie w 10 lat od największego w historii rozszerzenia UE o dziesięć państw, w tym kraje Europy Centralnej i republiki nadbałtyckie.

Podczas piątkowej konferencji prasowej organizator wydarzenia - Grupa PTWP, która jest też m.in. wydawcą Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł oraz portalu wnp.pl - podsumował tegoroczną edycję imprezy.

Wojciech Kuśpik, prezes Grupy PTWP, inicjator Europejskiego Kongresu Gospodarczego, podkreślił, że skalę wydarzenia oddaje liczba publikacji i ekwiwalent reklamowy, czyli kwota, jaką należałoby przeznaczyć na reklamy o tej samej powierzchni i czasie antenowym.

Budżet organizacyjny EEC 2014 wyniósł ok. 6 mln zł, a ekwiwalent reklamowy tegorocznej edycji to pięciokrotność tej kwoty. Katowicki Kongres przyniósł w sumie blisko 5,5 tys. publikacji radiowych, prasowych, telewizyjnych, a także internetowych.

Kuśpik zaznaczył, że z badań przeprowadzonych przez instytut badawczy BCMM wśród uczestników Kongresu wynika, iż ponad 90 proc. ankietowanych deklaruje chęć ponownego uczestnictwa w imprezie w 2015 r. To podobny rezultat jak w poprzednich latach.

Więcej na ten temat zobacz tu

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA