To powinieneś zrobić, gdy nowa praca cię rozczarowuje

Zdarza się, że nowa praca nie do końca odpowiada naszym oczekiwaniom i rozczarowuje nas. Co wówczas robić?
REKLAMA
Puls HR Puls HR

To powinieneś zrobić, gdy nowa praca cię rozczarowuje

PODZIEL SIĘ


Autor: bd

5 mar 2014 12:03


Okazuje się, że nie wszystko stracone i zawsze są sposoby na wyjście z impasu. "Business Insider" podpowiada, co robić w takich sytuacjach:

1. Umów się na 30-minutowe spotkanie ze swoim szefem.

Część menedżerów w takich sytuacjach woli spontaniczne spotkania. Na pewno lepiej próbować rozmawiać w najmniej gorączkowych porach dnia.

2. Przemyśl, co chcesz powiedzieć i jak chcesz to powiedzieć.

Swój problem powinieneś przedstawić w sposób konstruktywny, asertywny, konkretnie i zgodnie z rzeczywistością.

3. Opisz problem i jego wpływ na ciebie.

Staraj się być jak najbardziej konkretny, przygotuj przykłady na wypadek gdyby szef o nie poprosił.

4. Nie bądź defensywny i staraj się wyjaśnić wątpliwości.

W najlepszym dla ciebie scenariuszu nie ma problemu, dlatego twój szef nie był jego świadom. Jeśli jest przeciwnie, jesteś na drodze do rozwiązania problemu.

5. Pracuj z menedżerem, by rozwiązać problem.

Podsuwaj własne propozycje, proś przełożonego o pomysły.

6. Podziękuj menedżerowi za jego czas i chęci.

W razie potrzeby umów się na 15 minut uzupełniającego spotkania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA