Szef LinkedIn, Jeff Weiner, uczy jak produktywnie prowadzić zebrania

Szef serwisu społecznościowo-biznesowego LinkedIn w opublikowanym przez siebie poście podpowiada, jak prowadzić zebrania, aby nie demotywować nimi personelu.
REKLAMA
Puls HR Puls HR

Szef LinkedIn, Jeff Weiner, uczy jak produktywnie prowadzić zebrania

PODZIEL SIĘ


Autor: ZF

10 sie 2015 13:03


Zebrania, które absolutnie niczego nie wnoszą a marnują jedynie cenny czas zarządu i pracowników, są z pewnością problemem, z którym zmaga się niejedna firma. 

Często są one jedynie przykrym doświadczeniem dla obu stron, kiedy pracownicy przysypiają bądź rozmyślają o lunchu, nie zwracając uwagi na to, o czym mówią przełożeni. 

Jeff Weiner przekonuje, że nie musi tak być. Wystarczy tylko właściwie podejście.

Krótko, zwięźle i na temat

- Każde zebranie powinno mieć jasną przyczynę i być zwołane wyłącznie z jej powodu - mówi Weiner. – Aby nie zanudzić pracowników, sprawę powinno się omówić szybko i sprawnie, unikając niepotrzebnego przeciągania zebrania – dodaje.

Typową dla firmowych zebrań metodę prezentacji tematu przy użyciu Power Pointa i projektora, zarząd LinkedIn zastąpił dokładniejszą i bardziej indywidualną formą przekazu.

Trzeba zachęcać do dyskusji

- Zamiast wyświetlać prezentację, z której nikt i tak niczego nie zapamięta i nie wyniesie, materiały dotyczące zebrania wysyłamy każdemu pracownikowi 24 godziny przed spotkaniem, aby w spokoju zapoznał się z ich treścią – tłumaczy Weiner.

Dzięki tej metodzie, pracownicy LinkedIn chętniej skupiają się na dyskusji i biorą w niej aktywny udział. Nie ma podziału na mówiących i słuchających - zabrać głos może każdy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

Nie ma jeszcze komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

REKLAMA