Siedem wskazówek dla menedżerów, jak zwiększyć efektywność pracowników

Wszystkie firmy chcą zwiększyć produktywność pracowników. Aby to osiągnąć menedżerowie muszą zweryfikować swój sposób zarządzania. Oto siedem praktycznych wskazówek, których powinni się trzymać, żeby ich podwładni pracowali wydajniej.

Autor: Jolanta Miśków 2 maj 2014 6:00

REKLAMA
Nic tak nie motywuje do lepszej pracy, jak pieniądze. W większości firm zachęty finansowe są jednak projektowane tylko dla menedżerów. Tymczasem dobrze by było, żeby pracownik na każdym szczeblu organizacji miał jasno określony system premiowy - szczególnie wtedy, kiedy sukces całej organizacji zależy również od osób będących najniżej w firmowej hierarchii - radzi na łamach "Forbesa" Victor Lipman, psycholog biznesu. (Fot. Shutterstock)

Puls HR Puls HR

Siedem wskazówek dla menedżerów, jak zwiększyć efektywność pracowników

2 komentarzy. Kliknij aby dodać komentarz.

Andrzej 2015-11-04 14:38:23

Uniwersytety wiedzą o co chodzi i wykorzystują do tego odpowiednie narzędzia. roc-group.pl/aktualnoci-i-wydarzenia/blog/entry/jak-zbudowac-kulture-wysokiej-wydajnoci

NiT 2014-05-05 12:23:51

Wnuczko Jolu, gdzie pracowałas dotąd, że masz takie wielkie, nie tylko ksiażkowe, doświadczenie?

REKLAMA